Drake

Fall - D!avolo、Colin & Caroline

sweetest:

「前奏秒」

听这首歌似乎总有种动力,充满希望,展望未来!喜欢男女声搭配,还有歌曲中的和声配乐,中毒沦陷!

 

歌词:

The only time you come around at all
你唯一一次顺便来访
Is to see how far you can make me fall
是为了看你令我坠落多深
The only time you come around at all
你唯一一次顺便来访
Is to see how far you can make me
是为了看你令我怎样
Fall
坠落
Had you right where I wanted
你就在我渴望的地方

Didn't mean a thing
毫无意义
Taking you for granted
视你的所为是理所当然
Has taken all of me
已掠夺了我的一切
Brick by brick you're building up these walls
你一点点地竖起这些墙壁
But then I come around to watch you…
但我还是会过来看望你
The only time you come around at all
你唯一一次顺便来访
Is to see how far you can make me fall
是为了看你能令我坠落多深
The only time you come around at all
你唯一一次顺便来访
Is to see how far you can make me
是为了看你能令我怎样
To see how far you can make me…
是为了看你能令我怎样
The only time you come around at all
你唯一一次顺便来访
Is to see how far you can make me
是为了看你能令我怎样
You see how far you can make me
是为了看你能令我怎样
Fall
坠落
Is to see how far you can make me
是为了看你能令我怎样
Is to see how far you can make me
是为了看你能令我怎样
Fall
坠落
Is this what you wanted?
这是你想要的吗
Cause I'm losing sleep
因为我开始失眠
This place is haunted
这地方被念了魔咒
I hear you calling me
我听到你在呼唤我
Breaking promises I can't recall
我不去回忆食言的事
I come around just to watch you…
我过来只想看看你
Fall
坠落
And when I think about it
每当我想起这些
It's killing me
就痛苦的仿佛要死掉
Knowing what I want
明白我想得到的
Was right in front of me
此刻正在我的面前
Brick by brick you're tearing down these walls
你一点点拆掉这些墙壁
I come around just to watch them…
我只是过来看看这废墟
The only time you come around at all
你唯一一次顺便来访
Is to see how far you can make me fall
是为了看你能令我坠落多深
The only time you come around at all
你唯一一次顺便来访
The only time you come around at all
你唯一一次顺便来访
Is to see how far you can make me
是为了看你能令我怎样
To see how far you can make me…
为了看你能令我怎样
The only time you come around at all
你唯一一次顺便来访
Is to see how far you can make me
是为了看你能令我怎样
You see how far you can make me
你来看你能令我怎样
Fall
坠落
Is to see how far you can make me
是为了看你能令我怎样
Is to see how far you can make me
是为了看你能令我怎样
Is to see how far you can make me
是为了看你能令我怎样
Fall
坠落

评论

热度(309)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据